Yüksek Mahkeme Başkanı Özerdağ, Balkan Anayasa Mahkemeleri Forumu’na katıldı

Yüksek Mahkeme Başkanı Bertan Özerdağ, 13-16 Kasım 2025 tarihleri arasında Antalya’da düzenlenen Balkan Anayasa Mahkemeleri Forumu’nun 3. Olağan Toplantısına katıldı.

Savaşan: "Güçlü ve sürdürülebilir bir sağlık sistemi için çalışmalar kararlılıkla sürdürülecek"
Savaşan: "Güçlü ve sürdürülebilir bir sağlık sistemi için çalışmalar kararlılıkla sürdürülecek"
İçeriği Görüntüle

Özerdağ, forum kapsamında gerçekleştirilen “İnsan Haklarının Standardizasyonu ve Anayasa Yargısının Rolü” başlıklı uluslararası konferansta bir konuşma yaptı.

Toplantıya, ev sahibi Türkiye Cumhuriyeti Anayasa Mahkemesinin yanı sıra Azerbaycan, Arnavutluk, Bulgaristan, Bosna-Hersek, Kosova, Romanya, Hırvatistan, Kuzey Makedonya, Karadağ ve Moldova Anayasa Mahkemelerinin başkan ve üyeleri ile Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi yargıçları katıldı.

KKTC Yüksek Mahkeme heyetinde ayrıca Yüksek Mahkeme Yargıcı Talat Usar da yer aldı.