Hükümet ortaklarıyla birlikte Ankara’da temaslarda bulunan Başbakan Ünal Üstel, Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ile görüştü.

“İŞ BİRLİĞİ FAALİYETLERİNİ DEĞERLENDİRDİK”
Görüşmeye ilişkin açıklamayı sosyal medya hesabı üzerinden yapan Yerlikaya, “Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Başbakanı Sayın Ünal Üstel’le bir araya geldik. İçişleri Bakanlığı olarak KKTC ile yürütülen iş birliği faaliyetlerimiz hakkında değerlendirmelerde bulunduk” ifadelerini kullandı.

Sağlık Hizmetleri Dairesi Yasa Tasarısı Komiteden Oybirliğiyle Geçti
Sağlık Hizmetleri Dairesi Yasa Tasarısı Komiteden Oybirliğiyle Geçti
İçeriği Görüntüle

TEŞEKKÜR MESAJI
Ali Yerlikaya ayrıca nazik ziyaretlerinden dolayı Başbakan Ünal Üstel’e teşekkür etti.