WOODLAND VIP YAŞLI YAŞAM MERKEZİ RESMEN HİZMETTE
Karşıyaka'da yapımı tamamlanan WOODLAND VIP Yaşlı Yaşam Merkezi, düzenlenen törenle resmi olarak hizmete açıldı.
Açılış törenine Başbakan Ünal Üstel, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Oğuzhan Hasipoğlu, Lapta-Alsancak-Çamlıbel Belediyesi Meclis Üyesi Oğuz Karaçay, WOODLAND Direktörü Ayhan Arıklı ile çok sayıda davetli katıldı.
ÜSTEL: "ÜLKEMİZ İÇİN GÜZEL BİR YATIRIM"
Başbakan Ünal Üstel, hükümet olarak göreve geldikleri günden bu yana halka hizmet üretmek ve ihtiyaç duyulan projeleri hayata geçirmek için çalıştıklarını söyledi.
Siyasi istikrar sayesinde ülkenin ihtiyaç duyduğu yatırımları gerçekleştirdiklerini ifade eden Üstel, bazı projelerin devlet kaynaklarıyla, bazılarının ise Türkiye Cumhuriyeti'nin desteği ve iş insanlarının katkılarıyla hayata geçirildiğini belirtti.
WOODLAND VIP Yaşlı Yaşam Merkezi'ni ülkeye kazandıran Ayhan Arıklı'ya teşekkür eden Üstel, merkezin yaşlılar için önemli bir yatırım olduğunu vurguladı.
Yaşam merkezinin büyüklerin huzur içinde vakit geçirebileceği modern bir tesis olduğunu belirten Üstel, merkezin ülkenin önemli bir ihtiyacını karşılayacağını söyledi.
ARIKLI: "KIBRIS'IN İHTİYAÇ DUYDUĞU BİR MERKEZ"
Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı ise ortaya örnek bir tesis çıktığını belirterek emeği geçenleri kutladı.
Merkezin yaşlı bireylerin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek şekilde tasarlandığını ifade eden Arıklı, "Kıbrıs'ın ihtiyaç duyduğu bir merkez. Zannediyorum Güney Kıbrıs'ta bile böyle bir merkez yok." dedi.
HASİPOĞLU: "ÜLKEDE BİR İLK"
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Oğuzhan Hasipoğlu da merkezin yaşlılar için önemli bir alternatif oluşturduğunu belirtti.
Hasipoğlu, "Herkes otel ya da site yapabilir ancak yaşlılarımız için bu konseptte bir tesisin ülkeye kazandırılması ve bunun ülkede bir ilk olması çok önemlidir." ifadelerini kullandı.
AYHAN ARIKLI: "HEDEFİMİZ SICAK BİR YAŞAM ORTAMI"
WOODLAND Direktörü Ayhan Arıklı ise amaçlarının yalnızca konaklama hizmeti sunmak değil, büyüklerin huzur, güven ve sağlık içinde yaşayabilecekleri sıcak bir yaşam alanı oluşturmak olduğunu söyledi.
Karşıyaka'nın doğal güzellikleri içerisinde modern ve konforlu bir yaşam merkezi inşa ettiklerini belirten Arıklı, tesiste sosyal etkinliklerin de düzenleneceğini kaydetti.
Merkezin karşısındaki ormanlık alanda yürüyüş ve dinlenme alanı oluşturacaklarını açıklayan Arıklı, misafirlerin güvenli geçişi için yaya geçidi, uyarı levhaları ve masrafını kendilerinin karşılayacağı sinyalizasyon sistemi kurulmasını talep etti.




