Telekomünikasyon Dairesi, abonelere borç uyarısında bulundu.

Daireden yapılan açıklamada, abonelerin 30 Nisan 2026 tarihine kadar oluşan borçlarını en geç 15 Haziran’a kadar ödemesi gerektiği belirtildi.

HİZMETLER KESİLECEK

Açıklamada, belirtilen tarihe kadar hesaplarını kapatmayan abonelerin ses, data ve internet hizmetlerinin bilgisayar sistemi üzerinden kesileceği kaydedildi.

54. Geleneksel İskele Festivali görkemli törenle başladı
54. Geleneksel İskele Festivali görkemli törenle başladı
İçeriği Görüntüle

12 FATURA VE ÜZERİ BORCU OLANLARIN HATLARI İPTAL EDİLECEK

Telekomünikasyon Dairesi ayrıca, Mayıs 2025 sonu itibarıyla 12 fatura dönemi ve üzeri borcu bulunan abonelerin hatlarının iptal edilerek aboneliklerinin sonlandırılacağını duyurdu.

ABONELERE ÇAĞRI

Mağduriyet yaşanmaması adına abonelerin en yakın Telekomünikasyon Dairesi muhasebe gişeleri veya anlaşmalı bankalara başvurarak borçlarını kapatmaları istendi.