Cumhuriyet Meclisi Başkanı Ziya Öztürkler, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Üye Devletleri Parlamento Birliği 20. Oturumu’na katıldı.
BAKÜ’DE TEMASLARDA BULUNDU
Azerbaycan Millî Meclisi’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen etkinlik kapsamında Öztürkler, konuk ülke parlamento başkanları ve heyet başkanlarıyla bir araya geldi.
Toplantı öncesinde düzenlenen aile fotoğrafı çekiminde de yer alan Öztürkler, çeşitli temaslarda bulundu.
PARLAMENTER İŞ BİRLİĞİ GÜNDEMDE
Haydar Aliyev Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen konferansta, İslam ülkeleri arasındaki parlamenter iş birliğinin geliştirilmesi ve ortak çalışma alanlarının güçlendirilmesi ele alınıyor.
Toplantıda Cumhuriyet Meclisi Başkanı Ziya Öztürkler’in de bir konuşma yapması bekleniyor.
HEYETTE KÜÇÜK VE ÇOLAKOĞLU DA YER ALIYOR
Bakü temaslarında Öztürkler’e, Meclis Başkanlık Divanı Üyesi UBP Milletvekili Hasan Küçük, CTP Milletvekili Şifa Çolakoğlu ve KKTC Bakü Temsilcisi Büyükelçi Ufuk Turganer eşlik ediyor.
Konferansın, İslam ülkeleri arasındaki parlamentolar arası ilişkilerin geliştirilmesine katkı sağlaması hedefleniyor.





