Altı takımın yer aldığı Kyrenia Cup’ın ardından ODTÜ (A) şampiyon olurken, UKÜ ikinci, TED ise turnuvayı üçüncü tamamladı.

Bugün oynanan karşılaşmaların ardından turnuvaya katılan ve dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları federasyon yetkilileri tarafından verildi.

KKTC’li atletler Türkiye Şampiyonası için İzmir’e gidiyor
KKTC’li atletler Türkiye Şampiyonası için İzmir’e gidiyor
İçeriği Görüntüle