Sürücülerden biri dikkatsiz diğeri alkollü!
Sürücülerden biri dikkatsiz diğeri alkollü!
İçeriği Görüntüle
Kıbrıs Türk Hemşireler ve Ebeler Sendikası (KTHES) Başkanı İbrahim Özgöçmen, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada 38 sağlık çalışanının covid-19 pozitif olduğunu duyurdu Açıklama şöyle: 30 pozitif vakamıza ek olarak. Kalkanlı yaşam evinde 4 hemşire pozitif. Güzelyurt sağlık merkezinde 1 şöför pozitif. Burhan Nalbantoğlu devlet hastanesi kadın doğum servisinde 1 ebe pozitif. 1 asistan dr pozitif. Burhan Nalbantoğlu devlet hastanesi intaniye servisi 1 doktor pozitif. Toplam vakamız 38 ye yükseldi.