TÜRKİYE

Tedavisinin ardından taburcu olan Şaşmaz, sosyal medya hesabından paylaşım yaptı

Abone Ol
haber geldi. Necati Şaşmaz, geçirdiği kalp krizinin ardından kaldırıldığı hastanede anjiyo oldu. Tedavisinin ardından taburcu olan Şaşmaz, sosyal medya hesabından paylaşım yaptı.

"Geçmiş olsun dilekleriniz kabul oldu"

Şaşmaz, Instagram’da yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı. "Geçmiş olsun dilekleriniz kabul oldu. Teşekkürler, geçmiş oldu. İşimizin başındayız."