Tedavisinin ardından taburcu olan Şaşmaz, sosyal medya hesabından paylaşım yaptı
haber geldi.
Necati Şaşmaz, geçirdiği kalp krizinin ardından kaldırıldığı hastanede anjiyo oldu.
Tedavisinin ardından taburcu olan Şaşmaz, sosyal medya hesabından paylaşım yaptı.
Bunlar da ilginizi çekebilir