MS DERNEĞİ YARARINA "HATIRAM OLSUN" KONSERİ
Kıbrıs Türk Müzik ve Sanat Derneği, yarın Lefkoşa'da MS Derneği yararına "Hatıram Olsun" isimli konser düzenleyecek.
GELİR MS DERNEĞİ'NE BAĞIŞLANACAK
Dernekten yapılan açıklamaya göre konser, Lefkoşa Atatürk Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilecek.
"Hatıram Olsun" isimli konserden elde edilecek tüm gelir, MS Derneği'ne bağışlanacak.