KKTC’de bugün Covid-19 kaynaklı 3’üncü ölüm yaşandı!
Ülkemizde bugün Covid-19 nedeniyle 3 can kaybı yaşandı. Lefkoşa Acil Durum Hastanesi’nde Covid-19 tedavisi gören 70 yaşındaki Pembe Gürel hayatını kaybetti. Covid-19 teşhisi ile Lefkoşa Acil Durum Hastanesi’ne tedavi gören Gürel’in yan hastalıkları olduğu öğrenildi. Pembe Gürel’in vefatı ile KKTC’de Covid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 225’e yükseldi.
Öte yandan bugün ülkemizde Covid-19 tedavisi gören Ata Dayanç ve eski milletvekili Dr. Yüksel Tüccaroğlu da yaşamını yitirmişti.
Bunlar da ilginizi çekebilir