SPOR

Dursun Özbek: "Galatasaray, Türkiye'nin Bayern Münih'i oldu"

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, kulübün önemli bir seviyeye ulaştığını belirterek, "Galatasaray, Türkiye'nin Bayern Münih'i oldu" değerlendirmelerinin camianın ortak başarısı olduğunu söyledi.

Abone Ol

Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek, olağanüstü genel kurul toplantısında yaptığı konuşmada, kulübün son yıllarda hem sportif hem de kurumsal anlamda önemli bir seviyeye ulaştığını belirtti.

Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda düzenlenen genel kurulda konuşan Özbek, mayıs ayındaki seçimde verdiği sözleri yerine getirmek için çalıştığını ifade ederek, "Ben Galatasaray'ın çocuğuyum. Ben Galatasaray'ın neferiyim." dedi.

"ASLANTEPE VADİSİ YÜZYILIN PROJESİ"

Aslantepe Vadisi Projesi için kullanılacak yatırım kredisine de değinen Özbek, proje kapsamında VakıfBank ile görüşmeler yaptıklarını söyledi.

Bankanın projeyi detaylı şekilde incelediğini belirten Özbek, "Aslantepe Vadisi projesi, Galatasaray'ın yüzyılının projesidir. Torunlarımıza ve gelecek nesillere bırakacağımız en önemli projedir. Sportif başarılarımızın sürmesi de gündemimizde." ifadelerini kullandı.

"TÜRKİYE'NİN BAYERN MÜNİH'İ OLDU"

Son dört yılda kulübün önemli bir noktaya taşındığını vurgulayan Dursun Özbek, Galatasaray'ın hem varlıklarını hem de sportif başarısını güçlendirdiklerini söyledi.

"Herkesin gıpta ettiği bir eşiğe geldik." diyen Özbek, sözlerini şöyle tamamladı:

"Birçok farklı şey duyuyoruz. Herkes 'Galatasaray, Türkiye'nin Bayern Münih'i oldu.' diyor. Bu hepimizin eseri. Ortak gücümüzün eseri. Bu geldiğimiz eşiği de beraber aşacağız."