"BOŞ OTURMAKTAN ÇENENE VURMUŞ"

Abone Ol

Sırf başkan olmadığı için Ulusal Birlik Partisi’nden kaçıp başka bir parti kuran!

Ve 2010 yılında yapılan Cumhurbaşkanlığı Seçimlerinde,
iki devletli çözüm modelini savunan Derviş Eroğlu’na seçim kaybettirmek,
federal çözümü savunan Mehmet Ali Talat’a ise
seçim kazandırmak için aday olan Tahsin Ertuğruloğlu,
kalkmış Cumhurbaşkanı Tufan Erhürman’a
“Federasyon demiyor ama onun için çalışıyor” diyor!

**

Yahu Tahsin Bey, sen bu toplumu ahmak mı sanıyorsun?

Sen değil miydin 2010 yılında Eroğlu’na karşı aday olan?
Sen değil miydin her platformda “Eroğlu seçilmemeli” diyen?
O dönem hedefin Mehmet Ali Talat’a seçim kazandırmak, Derviş Eroğlu’na da seçim kaybettirmek değil miydi?
Geç bu “iki devletli çözüm” ayaklarını!!!
İşine geldiğinde “Yaşasın KKTC” diyorsun, işine gelmediğinde “KKTC kurulurken ağladım” diyen adama seçim kazandırmak için yırtınıyorsun!

*

Unuttuk mu sandın geçmişte yaşanılanları?

Siyasi yaşamın boyunca tek bir başarın dahi yok!
Bu memleket adına tek bir çivi dahi çakmadın!
Tek yaptığın boş boş konuşmak!
Çünkü biliyorsun siyasi yaşamının sonundasın.
Zaten seçilmiş değil atanmış bir bakansın.

Yol göründü Tahsin Bey!!!
Artık bu halk seni ve senin gibi dinozor siyasetçileri çekmek zorunda kalmayacak!
Ha istersen gir seçimlere bir dene şansını ve al boyunun ölçüsünü!!!
Hodri meydan!!!

*

Ama nerede sen de o yürek?

Boş oturmaktan çenene vurmuş Tahsin Bey!
Bu halk ahmak değil, artık sen ve senin gibilerin hamasetine kanmıyor!
Siz milliyetçi değil lilliyetçisiniz ve bu halk sizleri artık çok iyi tanıyor.
Ve artık sizleri eve göndermeye hazırlanıyor.
Hade sana ilk “Bye bye” da benden olsun Tahsin Bey…