KIBRIS

Bir günde 353 sürücüye ceza!

Polis Genel Müdürlüğü Trafik Ekipleri'nin ülke genelinde gerçekleştirdiği denetimlerde 2 bin 525 sürücü kontrol edildi. Kuralları ihlal eden 353 sürücü rapor edilirken, 56 araç trafikten men edildi, 2 sürücü ise tutuklandı.

Abone Ol

Polis Genel Müdürlüğü'ne bağlı Trafik Ekipleri tarafından ülke genelinde gerçekleştirilen trafik denetimlerinde binlerce araç kontrol edildi.

Yapılan denetimlerde toplam 2 bin 525 araç sürücüsü kontrol edilirken, trafik kurallarını ihlal ederek diğer sürücü ve yayaların güvenliğini tehlikeye atan 353 sürücü hakkında yasal işlem başlatıldı.

Denetimler kapsamında 56 araç trafikten men edilirken, 2 sürücü de tutuklandı.

EN FAZLA CEZA SÜRATTEN

Polis verilerine göre en fazla ihlal, 135 sürücünün yasal hız sınırını aşması nedeniyle kaydedildi.

Denetimlerde ayrıca;

  • 23 sürücü alkollü araç kullanmaktan,
  • 2 sürücü ehliyetsiz ve sigortasız araç kullanmaktan,
  • 16 sürücü sigortasız araç kullanmaktan,
  • 1 sürücü seyir halinde cep telefonu kullanmaktan,
  • 13 sürücü emniyet kemeri takmamaktan,
  • 18 sürücü muayenesiz araç kullanmaktan,
  • 35 sürücü seyrüsefer ruhsatsız araç kullanmaktan,
  • 12 sürücü trafik levha ve işaretlerine uymamaktan,
  • 2 sürücü trafik ışıklarını ihlal etmekten,
  • 1 motosiklet sürücüsü koruyucu başlık kullanmamaktan,
  • 95 sürücü ise diğer trafik suçlarından rapor edildi.

DENETİMLER DEVAM EDECEK

Polis, trafik güvenliğinin sağlanması ve kazaların önlenmesi amacıyla ülke genelindeki trafik denetimlerinin aralıksız sürdürüleceğini belirtti.